Vystavovatelé
Výroba forem
Virtuální odborné setkání Výroba forem, které jsme poprvé uspořádali v listopadu 2020, poskytuje příležitost detailně představit řešení, která jsou určena specificky pro výrobce a servis forem. Očekáváme přehlídku špičkových strojů, nástrojů, automatizace, robotizace, řídicích systémů a softwaru, normálií, řešení pro povrchové úpravy a revizní inženýrství, nástrojů digitální transformace a dalších.
Všeobecné obrábění
Virtuální výstava Všeobecné obrábění má za cíl prezentovat produkty a řešení určené především pro menší a střední výrobní firmy, které používají standardní stroje i nástroje a jsou vysoce flexibilní a všestranné, a to jak z hlediska výrobního programu, tak i využívaných technologií. Typicky se jedná o subdodavatele tier 2 anebo tier 3.
Řešení, která tyto firmy poptávají, musejí být většinou uživatelsky přívětivá, rychle uveditelná do provozu, energeticky i prostorově nenáročná a za rozumnou cenu. Robustní a nákladná řešení, stejně jako exkluzivní speciály, zde většinou uplatnění nenaleznou.
Zůstat u virtuálního formátu jsme se rozhodli především proto, poněvadž věříme v jeho perspektivu a oceňujeme na něm spoustu možností, které fyzické výstavy neposkytují. Především dlouhodobou archivaci obsahu, možnost vytěžení detailních statistik, neomezené možnosti komunikace a mnoho dalšího. Z původně třídenní akce Výroba forem 2020 se postupně stala akce celoroční (podobně jako k výstavám začínají přistupovat největší světoví pořadatelé) a ve stejném formátu jsou již koncipovány i další dvě, které máme v portfoliu.
Dnešní cesta zákazníka je jiná, než bývala dřív. Zákazník si sám provádí průzkum trhu a je to on, kdo určuje, s kým se začne o zamýšleném obchodu bavit. Tradičním prodejcům, kteří jezdí se svou nabídkou od firmy k firmě, již pomalu zvoní hrana. Aby to tak mohlo fungovat, musí být splněna jedna základní podmínka: potenciální zákazník o vás musí vědět, to znamená, že musíte být vidět. A to nejen několikrát za rok, ale stále. V tom vám klasická reklama, ať již tištěná, nebo elektronická, ani tradiční veletrhy bohužel moc nepomohou. Nedávají totiž možnost, abyste ukázali, co máte v nabídce právě pro tohoto konkrétního zákazníka 365 dní v roce. Dnešního náročného zákazníka již v podstatě nezajímá, co všechno nabízíte a umíte. A nezajímá ho ani, jak a kde jinde byli s nabízeným produktem spokojeni. Chce si udělat jasnou představu o tom, jak bude tento produkt fungovat v jeho konkrétních podmínkách, a musí uvěřit, že nakonec bude spokojený především on. A chce se o tom informovat kdykoliv a odkudkoliv.
Co konkrétně vám naše platforma nabízí?
1. umístění 3D virtuálního stánku dle vlastního výběru ve veletržní hale.
V ceně stánku je zahrnuto:
- obsah stánku si můžete během roku libovolně sami měnit a aktualizovat;
- za umístění stánku v hale platíte zvýhodněným ročním paušálem (první dva měsíce dostanete zdarma);
- HTML stránka generovaná ze stánku;
- bannerová inzerce na portále www.industryindependent.cz;
- celoroční marketingová podpora na webové stránce veletrhu a na LinkedIn;
- pronájem virtuálního pódia na realizaci konferencí, seminářů anebo setkání se zákazníky.
2. ke každému stánku si můžete objednat doplňkové služby:
- články, reportáže, rozhovory a posty na sociální sítě, se kterými můžete nakládat zcela libovolně;
- překlady do a ze všech cílových jazyků bez omezení, včetně korektury rodilým mluvčím a profesionálním korektorem;
- pomoc s prací na LinkedIn.
Využijte příležitost se zviditelnit a nabídněte svá řešení, která máte připravená pro aplikace ve výrobě a servisu forem. A, je-li to možné, předveďte je na konkrétních příkladech a konkrétních zákaznících. Vždyť není přece lepší reklama než vlastní úspěšný a spokojený zákazník. Pochlubte se svými technologiemi v nástrojárnách a využijte možnosti nabídnout své služby a kapacity.