Nejčastější otázky a odpovědi
Připravili jsme seznam nejčastějších otázek, které se nejvíce opakují, a pokoušíme se na ně co nejkonkrétněji odpovědět. Tuto část pravidelně aktualizujeme. Stojí proto za to se k ní průběžně vracet. Pokud zde odpověď na svou otázku nenajdete, neváhejte nás kontaktovat.
1. Co to znamená, že je veletrh celoroční?
Výstavní hala virtuálního veletrhu Výroba forem i všech dalších, které pořádáme, budou přístupny trvale. Vstupovat se na ně bude jak z příslušných webových stránek jednotlivých veletrhů, tak i z domovské stránky zpravodajského portálu www.industryindependent.cz. Stejně jako návštěvníci také vystavovatelé se budou moci k této výstavě připojovat průběžně po celý rok. V průběhu celého roku se budou na virtuálních pódiích, která jsou umístěná v jednotlivých halách, konat přednášky, workshopy a organizovaná setkání. Díky tomu budou veletrhy „žít“ skutečně po celý rok, a nikoli jen tři dny, jak tomu bylo dřív.
2. Budou veškeré aktivity spojené s těmito výstavami pouze virtuální?
Doufáme, že ne. Pokud to epidemická situace dovolí, plánujeme každý veletrh každoročně doplnit několika osobními setkáními, které budou mít formát podobný, jako mívají tematické Open House. Hostiteli těchto akcí bude vždy některý z našich vystavovatelů. My, jako spoluorganizátoři těchto fyzických akcí, k nim dodáme přidanou hodnotu v podobě videozáznamu přednášek, které zde proběhnou, trvale umístěných v archivu virtuálního pódia, a možného „překlopení“ prezentovaných řešení do formátu virtuálních stánků, které doplní stávající expozice ve virtuální výstavní hale. Také díky tomu budou haly trvale růst.
3. Jak budou probíhat platby v rámci nového celoročního formátu?
S přechodem na nový formát v listopadu 2021 nabízíme všem vystavovatelům bez výjimky první dva měsíce ZDARMA. Poté se vystavovatel může rozhodnout, jestli s námi bude chtít pokračovat, nebo ne. V případě, že ano, zaplatí cenu zvoleného stánku. V tom okamžiku bude mít předplacené místo ve virtuální výstavní hale na dalších 10 měsíců a spolu s ním i veškerý další nabízený servis.
4. Jaké další služby jsou v ceně a co si lze případně připlatit navíc?
V ceně stánku je automaticky zahrnuta základní marketingová podpora. Konkrétně: průběžná propagace na webových stránkách veletrhu, které jsou provázány s nezávislým portálem pro odbornou průmyslovou žurnalistiku www.industryindependent.cz, na LinkedIn stránkách příslušných veletrhů, v newsletterech, které rozesíláme na prověřené adresy z naší vlastní databáze. Každý vystavovatel má také automaticky nárok na prostor na virtuálním pódiu, kde si může po domluvě organizovat vlastní online akce. V ceně každého stánku je rovněž export stánku do vlastní microsite a pravidelný reporting udávající počty návštěvníků na stánku. Další služby, jako například napsání článku na přání, reportáže, rozhovoru, příprava speciální marketingové kampaně, vytvoření komunikační strategie na LinkedIn, další grafické či programátorské práce, překlady apod., budou účtovány zvlášť. Stejně tak bude samostatně nabízena účast na osobních B2B setkáních ve firmách.
5. Jaké slevy je možné získat?
Pracujeme s tím, aby investice do virtuálního stánku byla pro všechny dlouhodobá, tedy s jistou návratností. Na každé další akci, kterou pořádáme (v portfoliu máme aktuálně čtyři), si každý vystavovatel může umístit svůj stánek s novým obsahem za 50 % ceny. Důvod je jednoduchý: aktualizace je v digitální formátu snadná a levná. (I v případě, že se vystavovatel rozhodne pro změnu typu stánku, získává slevu, i když menší – 30 %.)
6. Kolik návštěvníků můžeme reálně očekávat?
Zatímco vloni jsme se pouze dohadovali, letos již máme čísla, na kterých můžeme stavět. Na loňskou výstavu Výroba forem 2020 se registrovalo přes 400 lidí, kteří během tří dnů zhlédli neuvěřitelných 12 tisíc stránek a 790 videí. Přednášky, které probíhaly přes Zoom, zhlédlo celkem 635 lidí. Po skončení veletrhu si virtuální stánky vystavovatelů prohlédl dalších více než 1 000 unikátních návštěvníků. LinkedIn stránka akce (https://www.linkedin.com/company/výroba-forem) má t. č. (listopad 2021) více než 400 sledujících a další postupně přicházejí. Díky originálnímu obsahu na webu i na LinkedIn a především díky práci s klíčovými slovy jsme se za rok posunuli v rámci vyhledávačů Google a Seznam na první stránky. Není proto důvod nevěřit, že návštěvnost našich virtuálních veletrhů bude trvale růst. Výrazně pomoci by tomu měla i vstupní brána umístěná na domovské stránce Industry Independent, jehož čtenost také trvale roste.
7. Jak by měl vystavovatel pracovat se svou expozicí, aby z ní vytěžil co nejvíce?
Především průběžně a aktivně. Všichni vystavovatelé dostanou k dispozici také interaktivní 3D model vlastního stánku zpřístupněný z HTML stránky, se kterým mohou dále pracovat dle vlastního uvážení, např. u zákazníků apod. Prostorový model stánku se jistě hodí i k prezentaci v rámci zákaznických dnů či na fyzických veletrzích. 3D model tematicky zaměřené expozice lze rovněž využít jakou novou formu bannerové reklamy s cíleným a velkým obsahem, včetně videí.
8. Jak se vystavovatel dozví, kdo navštívil jeho stánek?
Každý návštěvník virtuální veletržní haly si může vybrat, jestli ji navštíví inkognito, nebo se zaregistruje. V případě neregistrovaných návštěvníků dostane vystavovatel ve svém pravidelném reportu pouze čísla. U registrovaných návštěvníků pak samozřejmě i kontaktní údaje.
Vzhledem k tomu, že odteď bude veletrh otevřen 365 dní v roce, vypnuli jsme u všech stánků možnosti chatu a hovorů přes Skype. Návštěvníci ale mohou vystavovateli zanechat svůj vzkaz, položit dotaz apod., který může být vystavovateli přeposlán na e-mail, pokud si to přeje.
9. Proč neposkytujeme vystavovatelům kontakty na všechny návštěvníky?
Všichni vystavovatelé dostávají po skončení veletrhu přesné analytiky návštěvnosti svých stánků. Poskytovat údaje o návštěvnících cizích stánků nelze, a to ze dvou důvodů. Návštěvníci veletrhu si obecně nepřejí, aby byly údaje, které poskytnou při registraci, předávány jakékoliv třetí straně, a současně je to i proti pravidlům GDPR. Dodatečný souhlas většinou dá jen malý zlomek lidí. Z pohledu vystavovatelů je nepřijatelné, aby jejich konkurence získala kontakty na jejich zákazníky, kteří je na stánku navštívili.