Intrexx – moderní intranetový nástroj

Intrexx umožňuje integraci dat ze stávajících systémů jako Lotus Notes, Microsoft Exchange nebo ERP řešení typu SAP či IFS. Veškerá firemní data navíc mohou být k dispozici i prostřednictvím mobilních zařízení.

Jedno přihlášení, jedno rozhraní, více zařízení!

Nejen, že Intrexx umožňuje snadné úpravy stávajících aplikací, ale velmi snadno lze vytvářet i aplikace nové, začleňovat je do portálu a v případě potřeby zpřístupňovat pro mobilní zařízení – vše překvapivě jednoduše a rychle.

Při využívání mobilních řešení Intrexx lze kritická obchodní rozhodnutí činit kdykoli, kdekoli a pomocí j

intrexx-graf.png

akéhokoli zařízení – v reálném čase.

Intrexx se přizpůsobí vám, ne vy jemu!

Uplatnění nachází v odděleních:

-        Informačních technologií

-        Nákupu

-        Marketingových aktivit

-        Financí

-        HR

-        Interní komunikace

-        Backoffice

 

Intrexx je ideálním řešením pro vnitrofiremní komunikaci

Využijte současných možností a modernizujte svojí společnost začleněním a využíváním oblíbené sociální sítě, která pomůže se základní komunikací, rozvíjením diskuzí a sdílením informací a souborů.

Centralizováním komunikace získáte lepší přehled o aktuálním dění, žádná informace nebude zapomenuta a všichni vaši zaměstnanci budou mít čerstvé informace.

Moderní sociální sítě mají spoustu výhod:

-        Sociální intranet odhaluje nebývalé odborné znalosti a propojuje zaměstnance bez ohledu na fyzické omezení.

-        Obsah je vytvářen a koordinován včas a strukturovaně, relevantní informace budou rychleji dostupné a využitelné.

-        Dlouhé a zbytečné schůzky a interní e-maily lze výrazně zredukovat. Veškerá rozhodnutí zároveň zůstávají komplexní.

-        Sociální intranet propojuje zaměstnance, ale zároveň vytváří prostor pro inovaci – práce i firma jsou pro vaše zaměstnance mnohem atraktivnější.

 

Intrexx je nástrojem pro organizaci práce

Nástroj pro zadávání úkolů a aktivit, spolu s jejich řízením a reportováním dokáže snadno zjednodušit život vašich zaměstnanců, zlepšit jejich efektivitu i orientaci v přidělené práci.

K přidělenému pracovnímu úkolu je navíc možné se jednoduše dostat i přes mobilní zařízení, a to i při reportování jeho splnění.

Transparentní přidělování pracovních úkolů prokazatelně zlepšuje náladu a vzájemné vztahy zaměstnanců na pracovišti.

 

Mobilní aplikace

Obchodní zástupce v terénu určitě ocení možnost 24/7 přístupu k firemním kontaktům nebo informacím o obchodních aktivitách či platební morálce zákazníka.

Zaměstnanci vykonávající technický dozor zase potřebují kompletní přístup k datům o zakázce anebo mít možnost okamžitého reportování

Manažeři, kteří jsou právě na služební cestě, musí znát detaily aktuálně řešených projektů.

Interní systémy řízení postupů a procesů se díky přístupu přes mobilní aplikaci stanou ještě efektivnější a rychlejší a zavedené DMS systémy se stanou opravdovými pomocníky pro ty, kdo to mají do kanceláře daleko.

Nejlepší na tom je, že Intrexx vám umí zařídit mobilní přístup do vašich stávajících systémů, aniž by na nich cokoli měnil.

 

Dále Intrexx může být

-        systémem pro řízení projektů (ERP)

-        evidencí nákladů a výdajů

-        technologií pro automatizaci interních postupů

-        evidencí obchodních aktivit společnosti (CRM)

-        dokumentovým skladem (DMS)

-        databází kontaktů